Thursday 10 January 2013

Air Aura Shifa' Zafaran



Air Shifa Zafaran merupakan gabungan air alkali dan pati bunga zafaran dengan harga RM4.90 Sebotol. Harga yang tidak akan ditawarkan oleh mana2 pengeluar air lain. Tidak semua orang mengetahui bahawa air alkali sangat bagus untuk membuang asid yang terkandung  dalam badan akibat pemakanan yang tidak seimbang yang mana mampu menyebabkan badan kita menjadi semakin lemah. Saya sendiri telah menguji sifat air ini dan dapat melihat perbezaannya.


Perbezaan yang sangat ketara dapat dilihat berdasarkan ujikaji yang dijalankan. Anda boleh melihat sendiri melalui nilai ph dalam gambarajah ini.Label pada botol telah diupdate dari masa ke semasa.

Jelas sekali Air Aura Shifa Za'faran mempunyai Ph MELEBIHI 9.5 ke atas. Disamping itu juga, air Aura Shifa Za'faran mendapat sentuhan daripada Dato; Dr. Haji Mohd Fadzilah Kamsah yang merupakan salah seorang pakar motivasi yang terkena dan juga Dr Muhamad Jantan (Pakar Perunding dan Psikologi) serta mendapat sentuhan daripada pelajar Maahad Tahfiz Al-Irfan. Sentuhan yang saya maksudkan di sini ialah :
- Bacaan 30 Juzuk ayat-ayat Al-Quran,
- Ayat-ayat Ruqyah
- Al-Muawizat
- Selawat Syifa
Semua ini adalah sedekah/hadiah percuma


Setelah Dato Fadzilah membuat pengakuan bahawa Air Zafaran adalah sentuhannya sendiri. Kini PERMNTAAN orang ramai begitu luar biasa. Syukur dengan izin-Nya pelbagai penyakit dapat dipulihkan seperti anak degil, sakit kepala,gangguan makhlus halus, menghilangkan panas badan dan merawat jiwa yang tidak tenang. Disini saya sertakan lagi antara khasiat yg lain.



Banyak lagi keistimewaannya dan anda dapat melihatnya melalui testimoni yang diterima dari pengguna Auralife. Disini saya sediakan salah satu testimoni untuk anda baca,mungkin boleh juga membantu anda.


Salah satu testimoni yang diterima daripada pengguna. Pelbagai lagi testimoni yang diterima dan insya Allah saya paparkan jika mendapat keizinan daripada pengguna. Disini saya sertakan harga untuk promosi yang di lakukan oleh Syarikat Auralife.


Untuk membuat tempahan, anda boleh emailkan kepada saya di s.atilia88@hotmail.com atau hubungi saya
di talian Zatiey 017-5247607.untuk tempahan 50 karton ke atas nama anda akan disiarkan dalam iklan kosmo setiap hari ahad. Sebarang pertanyaan boleh dirujuk kepada saya atau  layari laman web www.auralife2u.com atau fb : www.facebook.com/zzauralifesdnbhd

No comments:

Post a Comment